Copywriting

  • Lifestylowe, blogowe30 zł*/1000 zzs**
  • Specjalistyczne 45 zł/1000 zzs
  • Eksperckie80 zł/1000 zzs
    • specjalizacja: prawo pracy, BHP, ppoż., ochrona środowiska, ubezpieczenia.
  • Marketingowe – od 60 zł/1000 zzs
    • webwriting: treści na stronę www, m.in. „o nas”, „oferta” – 60 zł/1000 zzs
    • handlowe/sprzedażowe: mailing, ulotki, LP (landing page), oferty – 75 zł/1000 zzs

W cenę wliczone są dwie poprawki. Każda kolejna jest płatna. 

    • Opisy produktów – od 20 zł/1000
    • Korekta z redakcją tekstu25 zł/A4 (ok. 1800 zzs)
    • WOMM (marketing szeptany) – od 20 zł za sztukę (zależy od branży)
    • Przygotowanie newslettera200 zł
    • Informacja prasowa180 zł za całość
    • Hasła/Slogany reklamowe – od 350 zł za 3 propozycje, każda następna seria +150 zł do max. 3 serii.
    • Naming z wolną domeną – od 400 zł za 3 propozycje, każda następna seria +150 zł do max. 3 serii.

,

Content marketing

Opracowanie planu content marketingowego od 500 zł miesięcznie / jednorazowo.

Social media

  • Kompleksowa opieka nad FP na Facebooku – od 300 zł (cena zależy od liczby
    postów, grafik/wideo i nakładu pracy).
  • Pojedynczy post na FP – od 60 zł (tekst + grafika).
  • Wideo na FP lub YouTube – od 180 zł (cena zależy m.in. od zakresu pracy: jedynie montaż
    dostarczonego materiału źródłowego, czy również samodzielne nagrywanie).
Pakiet I
799 miesiąc
  • 4 posty
  • Dedykowane grafiki do postów
  • Treści zgodnie z wytycznymi klienta
  • Miesięczny plan postów
  • Comiesięczny raport z działań
Pakiet II
1399 miesiąc
  • 8 postów
  • Dedykowane grafiki do postów
  • Treści zgodnie z wytycznymi klienta
  • Moderacja postów
  • Miesięczny plan postów
  • Comiesięczny raport z działań
Popularny
Pakiet III
1899 miesiąc
  • 12 postów
  • Dedykowane grafiki do postów
  • Treści zgodnie z wytycznymi klienta
  • Moderacja postów
  • Miesięczny plan postów
  • Comiesięczny raport z działań
Pakiety na start
Pakiet mini
199 jednorazowo
  • Założenie profilu
  • Uzupełnienie/aktualizacja informacji
    (o nas, godziny otwarcia, dodanie usług/produktów)
Pakiet midi
299 jednorazowo
  • Założenie profilu
  • Uzupełnienie/aktualizacja informacji
    (o nas, godziny otwarcia, dodanie usług/produktów)
  • Avatar i zdjęcie w tle (cover photo)
Pakiet maxi
799 jednorazowo
  • Założenie profilu
  • Uzupełnienie/aktualizacja informacji
    (o nas, godziny otwarcia, dodanie usług/produktów)
  • Avatar i zdjęcie w tle (cover photo)
  • Szablony graficzne postów (6 szt.)
Popularny

PR marki osobistej

Wycena zależy od wybranych elementów wizerunku. Istnieje możliwość zamówienia
jednego pakietu, np. prowadzenie profilu w SM – cena od 300 zł.

Branding

Wycena zależy od wybranych elementów wizerunku. Istnieje możliwość zamówienia
wyłącznie nazwy i logo – cena od 1000 zł.

Pakiet mini
1149 jednorazowo / netto
  • Naming (nazwa) z wolną domeną - 3 propozycje
  • Claim (slogan towarzyszący marce) – 3 propozycje
  • Logo
Pakiet midi
1379 jednorazowo / netto
  • Naming (nazwa) z wolną domeną - 3 propozycje
  • Claim (slogan towarzyszący marce) – 3 propozycje
  • Logo
  • Projekt wizytówki
  • Projekt ulotki - A6 lub A5 dwustronny
Pakiet maxi
2479 jednorazowo / netto
  • Naming (nazwa) z wolną domeną - 3 propozycje
  • Claim (slogan towarzyszący marce) – 3 propozycje
  • Logo
  • Projekt wizytówki
  • Projekt ulotki - A6 lub A5 dwustronny
  • Strona wizytówka (do 3 zakładek) – własny adres i poczta
Popular

Szkolenia

Warsztaty dziennikarskie i szkolenia z copywritingu odbywają się
po wcześniejszym ustaleniu tematu, terminu i liczby osób.

Cena: od 250 zł / osoba.

*wszystkie ceny są w netto, należy doliczyć 23% VAT

**zzs – znaki ze spacjami

  • Podane ceny są orientacyjne i mogą się różnić w zależności od specyfiki i skomplikowania tematu,
    a także nakładu pracy (research, tematy, słowa kluczowe, etc.).

  • Wycena konkretnego zlecenia zawsze jest indywidualna.

  • Ostateczną cenę ustalamy po zapoznaniu się ze szczegółowymi wytycznymi zawartymi w briefie.

  • Wykonanie zlecenia w trybie ekspresowym (poza kolejnością, z dnia na dzień) +50 proc. do ceny wyjściowej.

     Podany cennik nie stanowi oferty handlowej wg art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i jest przedstawiony
     tylko w celach informacyjnych. Podane ceny mogą ulec zmianie w zależności od zlecenia.