Copywriting – cennik
- Lifestylowe, blogowe – 60 zł*/1000 zzs**
- Specjalistyczne – 120 zł/1000 zzs
- Eksperckie – 180 zł/1000 zzs
- specjalizacja: prawo pracy, BHP, ppoż., ochrona środowiska, ubezpieczenia, technologie, innowacje.
- Marketingowe – od 300 zł/1000 zzs
w tym:
- webwriting: treści na stronę www, m.in. „o nas”, „oferta”,
- handlowe/sprzedażowe: mailing, ulotki, LP (landing page), oferty.
W cenę wliczone są dwie poprawki. Każda kolejna jest płatna.
- Opisy produktów – od 60 zł/1000
- Korekta z redakcją tekstu – 80 zł/A4 (ok. 1800 zzs)
- WOMM (marketing szeptany) – od 30 zł za sztukę (zależy od branży)
- Przygotowanie newslettera – 800 zł
- Informacja prasowa – 600 zł za całość
- Hasła/Slogany reklamowe – od 950 zł za 3 propozycje, każda następna seria + 450 zł do max. 3 serii.
- Naming z wolną domeną – od 1 999 zł za 3 propozycje, każda następna seria + 650 zł do max. 3 serii.
*wszystkie ceny są w netto, należy doliczyć 23% VAT
**zzs – znaki ze spacjami
Podane ceny są orientacyjne i mogą się różnić w zależności od specyfiki i skomplikowania tematu,
a także nakładu pracy (research, tematy, słowa kluczowe, etc.).
Wycena konkretnego zlecenia zawsze jest indywidualna.
Ostateczną cenę ustalamy po zapoznaniu się ze szczegółowymi wytycznymi zawartymi w briefie.
Wykonanie zlecenia w trybie ekspresowym (poza kolejnością, z dnia na dzień) +50 proc. do ceny wyjściowej.
Podany cennik nie stanowi oferty handlowej wg art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i jest przedstawiony
tylko w celach informacyjnych. Podane ceny mogą ulec zmianie w zależności od zlecenia.