Content marketing – treści, które budują
świadomość Twojej marki

Teksty, wideo, infografiki , raporty czy podcasty – zaplanowane oraz opublikowane w wybranych kanałach trafiają w potrzeby odbiorców, zachęcają do interakcji i podejmowania oczekiwanych działań, kształtują pożądany wizerunek marki.

Marketing treści to nie tylko pisanie skutecznych, perswazyjnych i użytecznych tekstów pod konkretnego odbiorcę, to też strategia zarządzania całą treścią w firmie.

Polega na zaprojektowaniu kampanii kontentowej, w której ustala się:
• rodzaj i formę treści,
• kanały, w których kontent ma się ukazać,
• harmonogram publikacji.

Głównym celem content marketingu jest budowanie świadomości marki. Służą do tego wartościowe treści, wśród których najczęściej spotykane są teksty typu poradnikowego oraz eksperckie. Mają one jedno zadanie: dostarczenie wiarygodnych, rzetelnych
i pożądanych informacji, by nakłonić odbiorców do samodzielnego ich rozpowszechniania.

Dlatego też marketing treści jest ściśle związany z pojęciem tzw. viral marketingu (marketing wirusowy).

Przypomnij sobie jakiś viral, który krążył/krąży po internetach i zastanów się, czy rzeczywiście jest to wytwór anonimowego użytkownika, czy zaplanowane działanie content marketingowe?

Któż by nie chciał, żeby jego treści same się rozpowszechniały w Sieci?

Jeżeli masz markę, produkt lub jesteś ekspertem i chcesz dotrzeć do szerszej społeczności
– skontaktuj się z nami. Popracujemy nad marketingiem treści w Twojej firmie.

content marketing
  • formy treści: poradniki, artykuły eksperckie, video, webinary, etc.,
  • tematy tekstów, postów, grafik,
  • miejsce i czas publikacji,
  • słowa kluczowe,
  • inne działania: newsletter, informacja prasowa, WOMM.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami