Copywriting – cennik

  • Lifestylowe, blogowe60 zł*/1000 zzs**
  • Specjalistyczne 120 zł/1000 zzs
  • Eksperckie180 zł/1000 zzs
    • specjalizacja: prawo pracy, BHP, ppoż., ochrona środowiska, ubezpieczenia, technologie, innowacje.
  • Marketingowe – od 300 zł/1000 zzs

      w tym:

      • webwriting: treści na stronę www, m.in. „o nas”, „oferta”,
      • handlowe/sprzedażowe: mailing, ulotki, LP (landing page), oferty.

       W cenę wliczone są dwie poprawki. Każda kolejna jest płatna. 

  • Opisy produktów – od 60 zł/1000
  • Korekta z redakcją tekstu80 zł/A4 (ok. 1800 zzs)
  • WOMM (marketing szeptany) – od 30 zł za sztukę (zależy od branży)
  • Przygotowanie newslettera800 zł
  • Informacja prasowa600 zł za całość
  • Hasła/Slogany reklamowe – od 950 zł za 3 propozycje, każda następna seria + 450 zł do max. 3 serii.
  • Naming z wolną domeną – od 1 999 zł za 3 propozycje, każda następna seria + 650 zł do max. 3 serii.

*wszystkie ceny są w netto, należy doliczyć 23% VAT

**zzs – znaki ze spacjami

  • Podane ceny są orientacyjne i mogą się różnić w zależności od specyfiki i skomplikowania tematu,
    a także nakładu pracy (research, tematy, słowa kluczowe, etc.).

  • Wycena konkretnego zlecenia zawsze jest indywidualna.

  • Ostateczną cenę ustalamy po zapoznaniu się ze szczegółowymi wytycznymi zawartymi w briefie.

  • Wykonanie zlecenia w trybie ekspresowym (poza kolejnością, z dnia na dzień) +50 proc. do ceny wyjściowej.

     Podany cennik nie stanowi oferty handlowej wg art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i jest przedstawiony
     tylko w celach informacyjnych. Podane ceny mogą ulec zmianie w zależności od zlecenia.