Kontentowa.pl to agencja kreatywna,
gdzie słowa zyskują MOC,
a obrazy kreują rzeczywistość.

Powstanie naszej agencji można opisać na dwa sposoby: krótko i nieco dłużej.

Historia krótka

Nadszedł TEN dzień. Kości zostały rzucone, ultimatum postawione. Trzeba było podjąć decyzję – wóz albo pod wozem.

Właściwie to dużego wyboru nie było – wiadomo, spod wozu trudno jest codziennie się wygrzebywać, a do tego wyglądać jakby dopiero się wyszło od fryzjera, kosmetyczki i spod ręki znakomitego krawca. A przecież trzeba jeszcze coś na talerz zaserwować.

Kontentowa była więc tą złotą rybką złowioną na haczyk potrzeby.

Powoli zaczyna spełniać życzenia. 

Historia długa, która uchyla rąbka tajemnicy

Poszukiwanie własnej ścieżki w życiu zawodowym zawsze jest obarczone pewnym ryzykiem – nigdy nie wiadomo, czy znaki, które spotykamy na drodze będziemy umieli dobrze odczytać.

W przypadku powstawania Kontentowej tak nie było.

A było tak…

Pewnego dnia obudziła się i stwierdziła, że to już jest KONIEC.
Ale ten z tych dobrych. Taki, który zwiastuje POCZĄTEK nowego życia, nowej ścieżki zawodowej i nowych doświadczeń.

Po wieloletnich tułaczkach w obcych firmach jedyne co posiadała to wieloletnie doświadczenie (do portfolio).

Już od jakiegoś czasu wszystkie znaki na niebie (i na ziemi, szczególnie te w komunikacji mailowej) wskazywały, że już CZAS. Że dalsze zwlekanie doprowadzi do upadku.
W dosłownym tego słowa znaczeniu – upadku całkowitego – ciała, duszy, umysłu, no i oczywiście portfela.

Podejmowanie ważnych decyzji życiowych zawsze jest trudne, ale nieuniknione. Tak zrodził się pomysł na Kontentową.

Agencja kreatywna w obecnej postaci ukształtowała się nieco później. Nastąpiło to, gdy Merkury wszedł w układy z Marsem. Podczas wyrzutów ogromnych pokładów energii do atmosfery, zmaterializowała się dotychczas nieokiełznana masa – Kontentowa.

Powstała nowa planeta – Kontentowa Agencja Kreatywna.

  • Kim jesteśmy?

Irena Jedzińska

Z wykształcenia – dziennikarka, PR-owiec ze specjalizacją „kreacja wizerunku osób publicznych”, a także niedoszły politolog.

Z zawodu – dziennikarka i copywriter, specjalistka od content marketingu i social media, a także działań PR z zakresu kreowania wizerunku.

Z zamiłowania – pisarka („ona by tak chciała…”) bajek dla dzieci.

„Czym dla mnie jest moja praca? Wizualizacją otaczającego świata za pomocą odpowiednio dobranych słów”.

Doświadczenie

Od wielu lat (zawodowo od 2011 r.), tworzę różnego rodzaju treści: od form dziennikarskich, przez marketingowe po teksty
z zakresu PR’u.

 

Dziennikarskie

Pracując jako dziennikarka miałam okazję poznać branżę od podstaw. Pisałam zarówno do portalu internetowego, jak też do gazet lokalnych w tradycyjnym wydaniu. Jeździłam na wydarzenia i imprezy, robiłam zdjęcia i opisywałam to w formie reportaży.

Przeprowadzałam wywiady zarówno ze zwykłymi ludźmi, jak też z ekspertami lub osobami publicznymi. Jedną z takich osób był Leszek Miller i ten wywiad pamiętam do dzisiaj, bo był to mój pierwszy raz z „kimś znanym”.

Pewnego razu zrobiłam wywiad z… koniem! Tak, tak też się da.
O tym procesie i możliwościach opowiadam podczas moich warsztatów dziennikarskich.

Ponadto pisałam też krótkie notki i dłuższe artykuły publicystyczne.

Zdobyte w tym czasie doświadczenie pozwala mi dzisiaj opracowywać teksty, które nie są wyłącznie naszpikowane słowami kluczowymi, ale niosą za sobą wartość i zachęcają czytelników do przeczytania całej treści. Do ostatniej kropki.

Marketingowe

Doświadczenie copywriterskie zdobywałam pracując jako redaktor w redakcji jednej z wiodących porównywarek z branży ubezpieczeniowej, a następnie jako content manager w konkurencji.

Od ponad pięciu lat współpracuję z jedną z największych firm w Polsce świadczącą usługi doradcze, nadzorcze i szkoleniowe w branży bhp, ppoż., ochrony środowiska, prawa pracy i zarządzania bezpieczeństwem w firmie. 

Tworzę różnego rodzaju treści: opisy produktów, teksty na nowopowstające strony www oraz na landing page, artykuły blogowe i poradnikowe, teksty do mailingów, ulotek oraz folderów reklamowych, hasła, slogany, a także wiele innych z zakresu szeroko pojętego copywritingu.

Na swoim koncie mam napisaną książkę-poradnik, skierowaną do menedżerów zarządzających zespołem handlowców. Tworzyłam ją dla eksperta i trenera w dziedzinie sprzedaży.

Pisałam też scenariusz szkoleń dla jednej z największych firm
w branży meblowej. Założeniem szkolenia było przekazanie jak najwięcej merytorycznych treści w jak najmniejszej liczbie słów oraz w przystępnej formie. Content dotyczył przepisów z zakresu BHP i prawa pracy.

Zdobyte doświadczenie pozwala mi tworzyć treści zgodne z wytycznymi Klienta i zasadami SEO, dopasowane do grupy docelowej, a przede wszystkim merytoryczne i skuteczne.

Public relations

Od ośmiu lat buduję wizerunek osoby publicznej od podstaw: wspieram, doradzam, tworzę kontent i całą identyfikację wizualną.
Miałam to szczęście, że nadarzyła mi się okazja przetestowania wiedzy teoretycznej, którą opisywałam w swojej pracy magisterskiej, w praktyce.

Hobby

Odkąd siebie pamiętam lubiłam układać krótkie rymowanki. Jeszcze nie umiałam pisać, a już tworzyłam wiersze. I tak zostało mi do dzisiaj.
W wolnych chwilach lubię wymyślać krótkie bajki dla dzieci, czasami też dorosłych (niektóre z nich można znaleźć na moim profilu na Facebook’u.

Zobacz całe doświadczenie Zwiń
Irena Jedzińska, copywriter

Karolina Guga

Z wykształcenia – informatyk ze specjalizacją grafik komputerowy, hotelarz z dyplomem dekoratora wnętrz.

Z zawodu – webdesigner, grafik komputerowy.

Z zamiłowania – pasjonatka książek eroty… o miłości 😉 malarka, chociaż jak sama twierdzi, jest to bardzo mocno powiedziane, raczej osoba, która lubi malować i rysować.

„Zgadzam się, że „Człowiek uczy się całe życie”. Dlatego nieustannie się kształcę i rozwijam, by nadążyć za ciągłym rozwojem rynku i technologii. Znajduję szybkie i proste rozwiązania problemów dla biznesów on-line, dzięki czemu ich prowadzenie jest o wiele łatwiejsze”.

Karolina Guga Bresgo
  • Dlaczego warto nam zaufać