Public relations marki osobistej – działania, które budują Twój wiarygodny wizerunek

Wizerunek osobisty można po prostu mieć, ale można go też w odpowiedni sposób ukształtować. Te dwie opcje znacząco się różnią, ponieważ w pierwszym przypadku to, jak jesteś postrzegany zostawiasz losowi. W drugim – sam kierujesz tym, co i jak ludzi o Tobie mówią.

Pamiętaj, wizerunek osobisty to Twoja marka, która musi być JAKAŚ. To coś, co wyróżnia Ciebie na tle innych, czyni Ciebie wyjątkowym (np. czerwone włosy Michała Wiśniewskiego, czy słówko „siema” Jurka Owsiaka) ale jest też spójna z Tobą, z twoją osobowością. Jest autentyczna.

Tylko spójny wizerunek sprawi, że zbudujesz silną
i wiarygodną markę osobistą.
Osoby publiczne nie mogą pozostawić tej kwestii bez nadzoru. Jest zbyt dużo zmiennych, które wpływają na opinię publiczną, dlatego wszystko co robisz
i mówisz (oraz sposób w jaki to robisz) w miejscach publicznych powinno być przemyślane
i zaplanowane.
Zaufanie buduje się latami. Traci w ułamku sekundy!
– pamiętaj o tym, gdy będziesz planować działania
np. w mediach społecznościowych.

 Wspólnie możemy więcej – popracujemy nad Twoim wizerunkiem osobistym.

Oferujemy kompleksowe wsparcie w zakresie public relations:
public relations osób publicznych
  • monitoring internetu, analiza opinii, ustalanie celu i planu działania,
  • strona www (np. wizytówka, portfolio),
  • profil w social media – prowadzenie, moderacja,
  • tworzenie contentu: grafiki, ulotki, banery,
  • współpraca z mediami: informacje prasowe, konferencje prasowe, briefy,
  • wsparcie w sytuacjach kryzysowych,
  • doradztwo stałe lub dorywcze.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami