Copywriting – teksty, które uczą, promują, sprzedają

Każdy potrzebuje treści. Jedni na bloga, inni do postów na Facebooka.
Powszechnie się mówi, że każdy pisać umie (tak jak śpiewać :)) i nie ma sensu za to płacić

Czy rzeczywiście każdy potrafi napisać dobry i poprawny tekst?
Który ma konkretne przesłanie, jest skierowany do wybranej grupy docelowej,
uwzględnia wybrane słowa i frazy kluczowe?

A do tego jest merytoryczny, nie zawiera błędów ortograficznych
i interpunkcyjnych oraz SPRZEDAJE?

Czy rzeczywiście nie ma sensu płacić komuś, kto pisaniem tego typu tekstów
zajmuje się CODZIENNIE  od prawie DZIESIĘCIU lat?

Czy rzeczywiście uważasz, że ktoś inny mógłby zrobić Twoje zadania, na których
zjadłeś zęby” i jesteś w tym ekspertem, LEPIEJ od Ciebie?

Jeżeli przynajmniej na jedno pytanie odpowiedziałeś: NIE, to ->

sprawdź naszą ofertę i zaufaj naszemu doświadczeniu.

Pisać każdy umie – to prawda, ale nie każdy WIE JAK należy robić to poprawnie.
I chyba się zgodzisz, że wiedza i doświadczenie mają swoją wartość.

Słowa ułożone w odpowiedniej kolejności i we właściwy sposób
tworzą obrazy w umysłach czytelników.

Oferujemy różnego rodzaju teksty:
  • Lifestylowe, blogowe
Teksty w tzw. luźnym stylu, jednak w oparciu o dostępną i rzetelną wiedzę, z uwzględnieniem zasad SEO – słowa kluczowe w treści, nagłówki, etc.
  • Specjalistyczne

Teksty merytoryczne, poradnikowe, które wymagają researchu, wiedzy specjalistycznej, z uwzględnieniem zasad SEO – słowa kluczowe w treści, nagłówki, etc.

  • Eksperckie (specjalizacja: prawo pracy, BHP, ppoż., ochrona środowiska)
Teksty ekspercie opierają się na wiedzy większej niż podstawowa – tzw. eksperckiej, czyli na ustawach, paragrafach, badaniach lub raportach, z uwzględnieniem zasad SEO – słowa kluczowe w treści, nagłówki.
  • Marketingowe
  • webwriting: treści na stronę www, m.in. „o nas”, „oferta”
  • handlowe/sprzedażowe: mailing, ulotki, LP (landing page), oferty
Teksty, których podstawowym zadaniem jest sprzedaż. Pisane językiem korzyści, zachęcające do podejmowania odpowiedniej reakcji po stronie klienta.
  • Opisy produktów
  • Korekta z redakcją tekstu
  • WOMM (marketing szeptany)
  • Przygotowanie newslettera
  • Informacja prasowa
  • Hasła/Slogany reklamowe
  • Naming z wolną domeną
copywriting tresci na strone www
Masz pytania? Skontaktuj się z nami